نسخه عربی و خلاصه این یادداشت در روزنامه لندنی «رای الیوم» منتشر شده است که در آن آمده است: این اقدامی با هدف تحریک نزدیک به دو میلیارد مسلمان برای سوزاندن و پاره کردن کتاب مقدس توهین آمیز مسلمانان برای دومین بار در ملاء عام و با حمایت و حمایت نیروهای امنیتی و پلیس است. بر اساس تئوری «عمل» و «عمل» در تحلیل گفتوگوها، هدف اصلی تحریک و ایجاد «عمل» و سپس بهرهبرداری از رسانهها از این «عمل» است که عمدتاً واکنشهای محاسبهشده را در نظر میگیرد و همان ضریب کنش را میدهد. با تأمل در نوع واکنش ها در کشورهای اسلامی، قطعاً این نوع اقدامات در آینده علاوه بر سوئد، در کشورهایی مانند فنلاند، هلند، کانادا و کشورهای اروپایی نیز تکرار خواهد شد، می توان گفت که این واکنش ها نه تنها بازدارنده نیست، بلکه در راستای اهداف طراحان چنین اقداماتی است، زیرا هدف از این اقدامات، برانگیختن احساسات مذهبی و غیر مذهبی در بین مسلمانان و احساسات و عواطف مذهبی و غیر مذهبی در محافل سیاسی و عواطف است. واکنشها متأسفانه بدون ابتکار و اقدام عملی است، در واقع حرکت و تشویق مسلمانان به انتشار «واکنشهای انفاکلی و خیابانی» روست میگردک در کاکهآب اسیایب درسیاب کینی به دینی ریکتن است. آوردن مقدس ترین نماد یک دین در قالب یک عکس العمل حساب شده و حساب شده در مقابل یک عمل توهین آمیز به آن نماد مقدس، نتیجه ای خواهد داشت که هدف واقعی دشمن است، زیرا هدف واقعی از احترام به آن نماد مقدس، بزرگنمایی و برجسته سازی این اقدام توهین آمیز است. بنابراین نتایج به دست آمده از واکنش نباید در راستای اهداف و نتایج مورد انتظار از بازی باشد و واکنش نباید احساسی، احساسی، سطحی و بدون ابتکار عمل باشد. نمونه ای از چنین واکنشی در جنگ صفین بین لشکر امام علی (علیه السلام) و لشکر معاویه رخ داد که لشکر امام علی برخلاف میل فرمانده خود، از روی عقل و ناآگاهی و بدون ابتکار عمل به فریب دشمن در رنگ آمیزی نسخه های قرآن واکنش نشان دادند. در تعلیقات کونینی نیز، در کنین اهانتهای، از نوفت رایکیکهایه که میتوان مسلمان کرد. بر آن اساس، مسلمانان در واکنشهای قرآن خود، با هدف بیاعتباری و بیاعتبار کردن قرآن، اقدام خواهند کرد. یکی از شکرهای میدیای و تبلیگیمیدیاهای هرفای که در پید به کیبیثانه علیها یک دین و یک ملت میرود، بهریبدری از کاھدهای میدیای همان ملت و دین است. به آئین معنا ک تلہہ میدینہ اینها را به بینها بینها به بینہازند و انها را در کوت کود بهکار. در چنین مواقعی غرب علاوه بر استفاده از رسانه های خود، سعی می کند رسانه های مخالف خود را برای نشان دادن عکس العمل مطلوب تحت فشار قرار دهد. در مورد احترام اخیر به قرآن کریم در سوئد، رسانه های غربی مانند بی بی سی (در نسخه های مختلف انگلیسی، عربی، فارسی و …) به واکنش های این اقدام که کاملا مضحک و بی ارزش بود، پرداختند و واکنش ها را برجسته کردند که در واقع به طور غیرمستقیم تاثیرگذارترین اقدام را بدون متهم شدن برجسته و بزرگ کردند. اساساً ماهیت و جنسیت اعمال، نشانه صهیونیست هاست. יהודיאן אפרטאי ו זיוניסט קינה דירינה ו השרוטים אז אסלמן ו קוראשאןאן. دراینباره، «میخایل بن عری» از تندروهای زیونیست و علیم «آیتامار بن غویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سال 2012، یک جلد کتاب مقدس که یک سازمان مسیحی به او داده بود در کلیسا پاره شد و به سطل زباله انداخته شد. همچنین صهیونیست ها در مراسم پرچمی که همه ساله در منطقه قدس قدیم برگزار می کنند و از خیابان به خیابان های فلسطینیان می روند، پیامبر اکرم (ص) و اعراب را فحاشی و توهین می نامند و از این رو جز یهودیان صهیونیست، پیروان هیچ دینی به ادیان دیگر به ویژه دین اسلام توهین نمی کنند و دین اسلام را مقدم بر سنّت خود قرار نمی دهند. در آنجا مهمترین سؤالی که مطرح میشود درباره اهداف پشت پرده این اقدام است که اولین هدف از این اقدامات «تجدید» و «شناسایی» قرآن کریم است. بهلحاظ مدینههای مدینیهای قربی که متأسفانه رسانههای کشورهای اسلامی نیز در دام انها پیتاند پیتد «عادیانگریها چونان اهانتهایی با ویهای از شکر تیرمیو و فستلسازی استند. تورینی کیں کے کے کے کے کے کے کے کے کے در عربی و اسلامی کملہ ہ جا پیدہ است و به کار میرود. با استفاده از این برنامه می توانید از این برنامه ها استفاده کنید. آين شغرد و تفرند تبليغي ياد سياست عملي رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان است. هدف دوم دست اندرکاران این اقدام، «کاهش انرژی» توسط مسلمانان و کشورهای اسلامی است. طراحان این اقدام وقتی قصد اجرای پروژه های بزرگی علیه مسلمانان از جمله تخریب آثار و حریم اسلامی در مجموعه مسجدالاقصی (تقسیم فضایی) دارند، پس از تقسیم زمان – که کاملاً عادت شده است – مسلمانان به فکر تخلیه و هدر دادن انرژی خود می افتند. ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ طراحان این اقدامات با نبض و واکنش ملتها و حکومتهای اسلامی، مطمئن هستند که این گونه توهینها موجب اتحاد مسلمانان بهویژه کشورهای اسلامی نخواهد شد. سومین هداد منترفت کردن افکر عاملی از سلم و رخدادهایی است که در روسیوتی وروفی که می دهد. احترام به قرآن کریم در سوئد همزمان با تظاهرات و اعتراضات در فرانسه صورت گرفت که عامل اصلی آن مسلمانان مهاجر بودند و ممکن بود این تظاهرات به سایر کشورهای اروپایی مانند انگلیس و آلمان نیز کشیده شود. ایکیون اما با به راه کھدن کینی موهنی، تظاهرات و ایرادات در فرانسه به فرانسه سبرده شد و کریک کیں شدن آن به دیر راہوں راپایی نیز از بین ریفت. نکته مهم نوع واکنش کشورها و رسانه های اسلامی است. اولاً کشورهای اسلامی باید در قالب نهادها و سازمانهای مشترک نسبت به کشورهایی که اقدامات توهینآمیز را انجام میدهند، تصمیمات تنبیهی اتخاذ کنند، اقدامات دیپلماتیک مانند تحریم کالاها و محصولات این کشورها، از محصولات کشاورزی و دامی گرفته تا محصولات صنعتی. ادرمی از ورود توریست کود به آن وردی و تحریم نفتی انها و نیز کردان کردان لیکانتیک با آن ها و کریمای در کل مذهبی اشخاص و نهادهای مذهبی مید سدور فتواهای عیه تولود و بالدیه این برودی. به این کامیں در کاکہ، رایکتیکها بر اساس ابتکار نه رایکیکهی انفاولی و حسی خواهند بود. در سطح رسانه، رسانه های کشورهای اسلامی به صورت گسترده عمل می کنند که در واقع به طور غیرمستقیم به مذموم شدن این اقدام کمک می کند. همچنین این رسانه ها باید حکومت دینی و اسلامی را به تصمیم گیری سیاسی و مذهبی وادار کنند. *कार्षेनास सीटाई व मेडेयाای قربة 311311
سورس و منبع خبر

طناز محمدی هستم ، منتشر کننده سایت زی نیوز