جلال رشیدی کوچی با اشاره به تاثیرات واردات خودرو بر بازار و لزوم تعیین تعرفه های متعارف برای خودروهای وارداتی، تصریح کرد: پرامون تعرفه هایی که اکنون دولت برای واردات خودرو در نظر گرفته است، دادگاه تجارت در صلاحیت دولت است، اما شورا قادر به ورود به عوارض گمرکی نیست. تعریف سود بدرقة کونونی قمعتی کج سلیققی بود. मैजल्स अप्लानी कर्दन तार्फेह वावेनी ी अप्रणाती است. وی بیان کرد: به عبارتی افرادی که می خواهند با خودروهای گران قیمت تردد کنند باید بیشتر بدانند. افرادی که ماشین تجاری رانندگی می کنند نیز باید قیمت کمتری بپردازند. در تعرفه های پیش بینی شده همه با یک نگاه دیه شده اند. حتی خودروهای ارزان قیمت نیز به 90 درصد قیمت نیاز دارند. نماینده مردم شورای اسلامی شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع با قیمت پیش بینی شده خودروهای صفر کیلومتر با قیمت های 10 تا 15 هزار تومان به 30 تا 35 هزار تومان رسید که اکنون نیز موجود است و قیمت های زیر یک و نیم میلیارد هم نمی آید. از نازر بندا دولت باید در تعرفه های پیش بینی شده تیشین نزر کند. تعرفه ها بر کودر بر کودرو و نه سایز موتور در کید کود شود. مثلاً فردی که می خواهد خودروی 100 هزار دلاری وارد کند باید 100 درصد تعرفه را بپردازد اما فردی که می خواهد خودروی 10 هزار دلاری وارد کند 10 درصد تعرفه را می پردازد. وی تاکید کرد: در صورت تعدیل قیمت خودرو، واردات خودرو در کاهش قیمت بازار موثرتر خواهد بود. تا به امروز ما در حوزة حوزة خودرو قنون نادهتيم إن امر باعث می شود تا دولتها سلیکی ی بیگرد کندن یک دولت إلی خودرو نمع میداد و دولت دیگ خدا وارد نمیکند رشیدی کوچی افزود: مهم ترین اقدامی که شورای قرن یازدهم انجام داده این است که قانون واردات را در کشور وضع کرده است. همه دولت ها نیز موظف به اجرای قانون هستند و سایر رفتارها در بحث واردات خودرو به خارج از کشور نامناسب است. அத்துக்கு க்கு க்கார் குர்க்கு ஶுது. دولت می توادن نکس فیلمین کری کید در نمعر خودرو کدور در تنمر خودرو کری در کید. برای مشاهده لیست قیمت خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت خودرو در خبرآنلاین مراجعه نمایید ادامه مطلب: 220
سورس و منبع خبر

طناز محمدی هستم ، منتشر کننده سایت زی نیوز