اما بک لینکهای طبیعی توسط سایتهای دیگر و به صورت اختیاری داده میشوند. علاوه بر این بک لینک میتواند در همه صفحههای یک سایت و تنها با یک کلمه کلیدی قرار بگیرد؛ ولی رپرتاژ تنها در یک صفحه از سایت، همراه با چند کلمه کلیدی و 3-5 لینک خارجی منتشر میشود. وقتی شما یک مغازه را به دوستتان معرفی میکنید، دوستتان متوجه میشود که فروشگاه مورد نظر اعتبار دارد. گوگل هم به همین صورت با دیدن بکلینکهایی که گرفتهاید، متوجه اعتبار صفحات سایتتان میشود و رتبه بهتری برای کلمات کلیدی که لینک آنها را در رپورتاژ آگهی قرار دادهاید، در نظر میگیرد. وقتی رپورتاژ آگهی را در سایتهای پرمخاطب منتشر میکنید، مسلما تعداد زیادی از کاربران اینترنت با شما آشنا میشوند.
- پیش نیاز مطالعه این درس درس رپورتاژ آگهی زیرمجموعهی مباحث دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در متمم است.
- در واقع میتوان خواستگاه رپورتاژهای خبری را به نشریات و روزنامهها نسبت داد.
- این کار علاوه بر اینکه سبب میشود رپورتاژ آگهی شما با سایر مطالب مجله همخوانی داشته باشد، احتمال قبول انتشار آن توسط نشریه را نیز بیشتر میکند.
- علاوه بر این، به کمک خدمات ارائه شده توسط نشریلا، کاربران این امکان را خواهند داشت که با صرف هزینهای معقول، متنهایی متنوع و اثرگذار تهیه و کسب و کار یا خدمات خود را به مخاطب معرفی کنند.
- بدیهی است انتخاب این سایتها باعث میشود تا مخاطب هدف خود را پیدا نکنید و همین امر چالشهای زیادی را در آینده کسبوکار و سایتتان به وجود میآورد.
چون این حس به او القا خواهد شد که شما در حال بزرگ جلوه دادن محصولات یا خدمات خود می باشید . اعتبار یک سایت را میتوانید با بررسی اعتبار دامنه (دامین اتوریتی) که باید حداقل از ۴۰ بالاتر باشد، نمره اسپم که باید به صفر نزدیک باشد و نمره الکسا آن سایت بسنجید. نویسش کیفیت و اصالت محتوا و خدمات ارائه شده را ضمانت میکند و در صورت وجود مغایرت، بر اساس رویه عودت وجه، همهی هزینهها برگردانده خواهد شد. همانطور که از عنوان رپرتاژ مشخص است، هدف از سفارش رپرتاژ زیر، صرفاً اطلاعرسانی از کمپین فروش در راستای ارتباطات بازاریابی میباشد. در حالتی که چندین سایت با موضوع مرتبط در دسترس باشد، اولویت با سایتی است که اعتبار و برندینگ قویتری داشته باشد و بازدیدکنندههای آن، تعامل بیشتری با سایت داشته باشند.
تهیه رپورتاژ آگهی ویژه در تهران
البته به این نکته توجه داشته باشید که مجبور نیستید رپورتاژ آگهی را به صورت یک مقاله علمی بنویسید بلکه میتواند به صورت یک کوییز، ویدیو یا فهرست به همراه «فراخوان برای اقدام» (Call to Action | CTA) باشد. شخصی که میخواهد رپورتاژ آگهی سفارش دهد اول از هر چیز به کیفیت سایت توجه میکند. به همین علت افراد معمولا قدرت دامنه و قدرت صفحه وبسایتهای مختلف را با هم مقایسه میکنند تا سایت مناسبی را برای نمایش انتخاب کنند. تعرفه رپورتاژ در سایتهای ایرانی از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است. انتشار رپورتاژ آگهی در سایتهای دیگر توسط خود شما برای گرفتن بک لینک انجام میشود.
در مقابل، سئوی خارجی مجموعه کارهایی است که در بیرون از سایت خود انجام میدهید و یکی از مهمترین این کارها دریافت بک لینک است. به این معنا که کاری کنید که سایتهای معتبر به مطالب سایت شما لینک دهند. چون رپورتاژ متنی در سایتهای پربازدید یکی از رایجترین انواع رپورتاژ است، لازم است در اینجا به یک دغدغهی بسیار مهم بپردازیم و چند جمله دربارهی تاثیر رپورتاژ آگهی روی سئو حرف بزنیم. تقریبا همه کسب و کارها میتوانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفهای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المانهای تصویری به ویژه عکسهای جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.
محتوای کاربردی
این چند موردی که نام برده شد همهی بخش های زندگی انسان به گونه ای شامل شده است. که در پایان مقاله قرار دارد مشتری را به صورت مستقیم به سوی شما هدایت می کند. بیش از آنکه در تبلیغات سرمایه گذاری کرده باشد، در روابط عمومی سرمایهگذاری نموده بود. وقتی مردم خود را به عنوان بخشی از داستان نوشته شده ببینند، اطلاعات و ویژگیهای گفته شده در متن را به مدت طولانیتری به یاد میآورند.
رپورتاژ آگهی چیست ؟ چطور بیشترین بهره را از آن ببریم؟ + فیلم آموزشی فرادرس مجله-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
علاوه بر آن، اگر این رپرتاژ از سوی یک برند معتبر منتشر شود و در نهایت مخاطبان سایت از محصول یا خدمت معرفی شده در رپرتاژ رضایت داشته باشند، به اعتبار و محبوبیت سایت منتشر کننده رپرتاژ نیز افزوده میشود. شما هم اگر با ریپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید، به احتمال زیاد میدانید که انتشار این گونه رپورتاژها با هزینه همراه است. همانطور که گفته شد، سایتهایی که به عنوان مرجع انتشار رپرتاژ مورد استفاده قرار میگیرند، سایتهای مشهور و معتبر و پربازدید هستند که بازدیدکنندگان زیادی از صفحات آنها بازدید میکنند. نخ کلیک این سایتها بسیار بالاست و به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، هزینه قابل توجهی در ازای انتشار محتوای تبلیغاتی سایر برندها دریافت میکنند.
نمایش بیشتر با ویترینهای خبری
وقتی رپورتاژ را با این فرض مینویسید، احتمال جذب مخاطب و مشتری بیشتر میشود. اما وقتی مستقیماً به تبلیغ میپردازید و به دنبال فروش هستید، اتفاقاً مخاطب کمتری را جذب کرده و به مشتری تبدیل میکنید. مطمئن شوید که این پاراگراف، مخاطب را برای پیگیری بقیهی رپورتاژ ترغیب میکند. در اینجا هم پیشنهاد ما این است که سبک انتخاب عنوان آن رسانه را بررسی کنید و از رپورتاژ پی بی ان گلد لینک (از طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید) آن فاصله نگیرید. گوگل نمیتواند بر اساس بازدید دو یا پنج یا ده نفر و رفتار آنها، دربارهی کیفیت مطلب شما به نتیجهی قطعی برسد. پس شما نیاز دارید چندصد (یا شاید چندهزار نفر) مطلب شما را ببینند و گوگل بر اساس رفتار آنها به کیفیت مطلبتان اعتماد کند.

طناز محمدی هستم ، منتشر کننده سایت زی نیوز